reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Laura Vanesa

Laura Vanesa

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem a som milovaná. Som matka, manželka, priateľka, dcéra, vnučka,... Zoznam autorových rubrík:  Materstvo a dieťaVeci rodinnéPostrehyVeci pracovnéOčami marketingu

reklama

Postrehy

Depresia, strať sa!

Laura Vanesa

Depresia, strať sa!

Depresia. Kto z nás si aspoň raz nepovedal: Mám depku. Niektorí si to hovorievame aj častejšie, možno až príliš často. Čo je vlastne depresia?

  • 25. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Najjednoduchšie je utiecť do zahraničia

Laura Vanesa

Najjednoduchšie je utiecť do zahraničia

V utorok večer sme si boli sadnúť s kamarátmi, Lacom a Elenou, do nového baru, volajú ho Sklenník. Štýlový bar, zasúvacie sklenené steny, kožené sedačky, skvelá hudba, plazmová obrazovka s klipmi,... Drahé miešané koktejly, veľké reči o posratej vláde, o úžasnom zahraničí, o drahých dovolenkách a zážitkoch z nich. Väčšinu večera som ticho sedela a čumela na tých dvoch. Kto sú tí ľudia? Na koho sa to hrajú? S Elenou sa priatelím od narodenia, ale akosi som ju nespoznávala.

  • 9. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 93
reklama
SkryťZatvoriť reklamu