reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Laura Vanesa

Laura Vanesa

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem a som milovaná. Som matka, manželka, priateľka, dcéra, vnučka,... Zoznam autorových rubrík:  Materstvo a dieťaVeci rodinnéPostrehyVeci pracovnéOčami marketingu

reklama

Očami marketingu

Poradovník? Strata peňazí.

Laura Vanesa

Poradovník? Strata peňazí.

Včera som chcela kúpiť Easy Kartu pre moju mamu. Vošli sme aj s Klárkou do predajne T-mobilu, chcela som využiť body v T-mobile klube. Stisli sme gombík, vyliezla kartička. Škatuľkujú si nás hneď od začiatku. Tomu rozumiem. Zrejme sa jednotliví pracovníci v pobočke zameriavajú na istú oblasť ponuky, aby priniesli zákazníkovi lepšie služby.

  • 11. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 355x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu